پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:02 - 1402/03/26

روابط عمومی های خبر محور باید به روابط عمومی های تحلیل محور تبدیل شوند / دیپلماسی اطلاع رسانی تغییر کرده است

کارگر آنلاین | بهزاد تیمورپور فعال فرهنگی و رسانه در یادداشتی نوشت : علت عدم استقبال مردم از اخبار روابط عمومی ها ریشه در نگرش ارسال اخبار سازمان ها به مردم دارد .

به گزارش کارگر آنلاین، بهزاد تیمورپور نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه در یادداشتی نوشت : علت عدم استقبال مردم از اخبار روابط عمومی ها ریشه در نگرش ارسال اخبار سازمان ها  به مردم دارد .


وی نوشت : نگاه روابط عمومی ها باید ترویج ماموریت سازمانی و ترویج فرهنگ سازی باشد در صورتی که به انتشار اخبار تبریک و تسلیت و رئیس سازمان اینگونه گفت پرداخته می شود.


تیمورپور نوشت : البته در حال حاضر روئسای سازمان ها از طریق اکانت شخصی در فضای مجازی اخبار مهم را خود منتشر می کنند و این در ماموریت سنتی روابط عمومی ها چالش ایجاد کرده است و آن ها را بعضا سردرگم میکند در صورتی که روابط عمومی های خبر محور می توانند خود را به روابط عمومی ها تحلیل محور تبدیل کنند و این راز موفقیت روابط عمومی ها و دیپلماسی اطلاع رسانی در سال های اخیر در نظام بین الملل است.


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین